جزیره کامپیوتر
با سلام اینجا نرم افزار زیاده بنر و قالبم طراحی میکنیم نمونه هاش در پست ها دیده میشود
 
 

اینم یاز کرد هک

ببینم این هکر کی بود میخوام ببینم بازم میتونه کاری کنه؟

 


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 12:23 :: توسط : محمدرضا

Hacked
- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, :: 20:38 :: توسط : محمدرضا

با سلام خدمت شما

اگر خواستید با ما ارتباط برقرار کنید

میتونید از طریق یاهو و تلفن اقدام کنید

یاهو:tht.mohammadreza

تلفن فقط برای اعضا در ادامه مطلب نشان داده میشود


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 16:18 :: توسط : محمدرضا

دموکراسی می گوید: رفیق، حرفت را خودت بزن،
نانت را من می خورم.


مارکسیسم می گوید: رفیق، نانت را خودت بخور،
حرفت را من می زنم.

فاشیسم می گوید: رفیق، نانت را من می خورم،
حرفت را هم من می زنم
و تو فقط برای من کف بزن ...


اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور،
حرفت را هم خودت بزن
و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.


اسلام دروغین می گوید: تو نانت را بیاور به ما بده
و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم،
اما آن حرفی را که ما می گوییم بزن!


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 8:2 :: توسط : محمدرضا

بالاخره الگوی رونالدو مشخص شد !

420916_208245939270965_162222740539952_408162_1010315709_n

علت اصلی که حافظ مسجد نمیرفت !

423746_336300266403394_191523813_n

مُخ رَدّی ها !

424423_334744463222989_232443890119714_1112465_1682591283_n

حال و روز انسانها …

69sjt218d8cc7n2l1y0h

خدا رحمتش کنه !

PoorJohnny-17061

یه عکس خیلی معمولی از آبادان !

 

www-FUNZU-com_002

علت اصلی حادثه یازده سپتامبر مشخص شد !

398771_219676498118204_126637860755402_518803_990134191_n

 


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 8:2 :: توسط : محمدرضا

 

خدایــــا !

خط و نشان دوزخـــــت را برایـــم نکش !

جهنم تـــــر از نبــــودنش

جایـــی سراغ ندارم…


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 7:57 :: توسط : محمدرضا

 

تو که نمی آیی…

تاج و تختی…

برای خودش به هم میزند….

دل تنگـــــــــــی…!!!


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 7:56 :: توسط : محمدرضا


سلولهای موجودات پیشرفته (Eukaryotes) در فاصله بین دوتقسیم متوالی، مراحل پیوسته ای را که به  طور عمده S, G1  و G1 نامیده می شوند طی می کنند که اینترفاز (میان چهر) نامیده می شود. مجموعه اینترفاز که در خلال آن سلول رشد می کند و تقسیم سلولی (میتوز) که در آن هسته و سپس بقیه سلول تقسیم می گردد، چرخه سلولی (Cell Cycle) خوانده می شود.

پیرامون چگونگی تنظیم رخدادهای پیوسته ای که در خلال مراحل چرخه سلولی رخ می دهد در چندین دهه گذشته ، مطالعات بسیار گسترده ای صورت گرفته است که با رشدی فزاینده ادامه دارد. و البته ، درمسیر درک آن ، سرنخ های بسیار مهم به دست آمده است .

به دلایل فراوان ،این پژوهشها از جمله برای فهم عمیق و مولکولی چگونگی فرایند رشد و تکثیر سلول -طبیعی و غیر طبیعی- ، ایمنی سلول و ترمیم بافتی، در محورهای پایه ای و کاربردی از اهمیت اساسی برخوردار است. این پژوهشها، همچنین در پزشکی مولکولی کاربردهای پرشماری دارد که طراحی روشهای کارآمد. جهت پیشگیری از تکثیر بی رویه سلولهای سرطانی - که در آنها نقش کنترلی تنظیم کننده های چرخه سلولی و رشد ، به نحوی زایل شده است- و احتمال ابداع شیوه های نو برای القاء تکثیر سلولهای مورد نیاز در تجدید اعضای بافتهای آسیب دیده - احتمالا“ مشتمل بر نورونهای بالغ که تقسیم نمی گردند- از آن جمله است.

چرخة سلولی، مهمترین موجودیت برای بقا ء سلول است . عوامل و پروتئین های فراوان درنقش های مثبت یامنفی در نقاط و گلوگاههای متعدد، این چرخه را به طور دقیق و هماهنگ ، تنظیم و کنترل می کنند. درواقع،درسلولها، ژنهای متنوعی حضور دارند که پروتئین های لازم برای کنترل چرخة سلول را رمزدهی می کنند.

با آنکه چرخة سلولی در ایستگاههای متعددی کنترل و بازرسی می شود ،این تنظیم به ویژه در دونقطه باشدت و مراقبت خارق العاده ای صورت می گیرد. سلول، در نقطه نخست، پیرامون همانندسازی DNA ی خود، و درنقطه دیگر ،برای شروع تقسیم میتوز، تصمیم گیری می کند. این مراحل در قلمرو عبور از 1G به S  و از G1  به M اسـت.

مراحل گذار، با کنترل ژنتیکی سلول ، به عنوان نقاط بازرسی به طور هماهنگ وارد عمل می شوند و موجبات بقاء سلول به حالت طبیعی را فراهم می آورند. به عنوان نمونه ، دراین نقاط به منظور بقاء سلول ، آسیب احتمالی وارده به DNA در حداکثر توان  ، تشخیص داده شده و راهکارهای لازم برای رفع آن - ،  یعنی مرمت آسیب - تدارک دیده می شود. شایان تاکید است که در سلولهای توموری ، نقاط کنترل چرخه سلولی ، چندان شناسایی نگردیده است .

مطالعات گسترده نشانگر رابطه ای دقیق و پیچیده بین“ ساعت چرخه سلولی“  (The Cell Cycle Clock) و سرطان است . چنانکه پیشتر تاکید شد ، اکثر - و احتمالا“ عموم - سرطان های انسانی رشدی بی رویه دارند . این رشد غیر عادی هم به دلیل آشفتگی و انحراف در مسیرهای علامت رسانی در سلولها و هم به دلیل برهم خوردن نظم ساعت چرخه سلولی است . ساعت مورد اشاره - مشتمل بر اجتماعی از پروتئین های برهم کنش کننده در هسته - ، به عنوان مدیریت تصمیم گیر سلول وظائف حیاتی خود ، و از جمله تصمیم گیری برای عبور سلول از چرخه سلولی ، را انجام می دهد. بدیهی است هرگونه اختلال در عملکرد طبیعی دقیق و پیچیده آن ، می تواند در مسیر پیدایش سرطان نقش کلیدی ایفا کند.

برنامه های ساعت چرخه سلولی در واقع ردیفی از مراحل و رخدادهای به هم پیوسته را با واسطه انواع متنوعی از مولکولها انجام می دهد. در واقع در روند چرخه فرآورده های پروتئینی مربوط به ژنهای خاصی در تنظیم دقیق چرخه سلولی نقش های تقویت کنندگی یا مهار کنندگی را برعهده دارند. از میان این مولکولها، دو ملکول پلی پپتیدی به نامهای سیکلین ها (Cyclins) و پروتئین کینازهای وابسته به سیکلین یا به اختصار Cycline Dependent Protein Kinases) CDKs) و در ارتباط با یکدیگر ، در  فرآیند آغاز سازی و ورود به مراحل متنوع چرخه سلولی - و به عنوان آغازگر های اصلی برای عبور ازیک مرحله به مرحله دیگر چرخه - ، از اهمیت اسامی برخوردار هستند.

 به طور نمونه ، در مرحله  G1 سیکلین های نوع  Dبه پروتئین کنیازهای وابسته به سیکلین های نوع 4و 6  متصل شده و در نتیجه آن ، این مجموعه برروی مولکول قدرتمند بازدارنده رشد - به نام پروتئین PRB - عمل می کند. این عمل ، موجبات رهاسازی اثر ترمز کنندگی این پروتئین را فراهم می آوردودر نتیجه آن ، سلول قادر می شودتا وارد مراحل نهایی G1 گشته وازآنجاواردمرحله S گردد.

برای درک بهتر مطلب ، چنانچه چرخه سلولی را به عنوان یک خودرو فرض کنیم ، سیکلین ها به مثابه جاپایی یا پدال گاز خودرو است که موتور (CDK) را به کار می اندازد. دراین خودرو ، طبیعتا“ ، ترمز نیز

وجود دارد تا درشرایط نامناسب (وضروری)، چرخه سلولی را از فعالیت بازدارد. پروتئین های اتصالی درواقع نقش این ترمز را دارند و قادر هستند از فعالیت پروتئین کینازی مجموعه یا “ ناجور دوپار“ سیکلین جلوگیری کنند. پروتئین های اتصالی که به نام بازدارنده های پروتئین کینازهای وابسته به سیکلین (Cycline Dependent Protein Kinase inhibitors) خوانده می شوند، چرخة سلولی را در نقطه بازرسی متوقف می کنند. اگرچه ، به مجرد دریافت چراغ سبز از مکانیسم های کنترل کننده ، که مفهوم آن آمادگی کامل سلول برای ورود به مرحله بعدی چرخه است، این مانع برداشته می شود.

 

پژوهشگران پروتئین های بازدارنده متنوعی را شناسائی کرده و عملکرد آنها را در خلال چرخه ســلولی به طور وسیعی مطالعه و مورد شناسائی قرار داده اند به طور مثال P15  و P16 که هر دو فعالیت CDK– شریک سیکلین D – را سد می کنند و در نتیجه مانع ورود سلول از مرحله G1 به مرحله S می شوند.

P57,P53,P27 ,P21 ,P18  نمونه های دیگری از این پروتئین های بازدارنده هستند که به ویژه P53 با عملکردهای متنوع در جلوگیری از پیدایش سرطان اهمیت به سزایی دارد، زیرا دست کم در نصف تمام تومورهای انسانی ، فقدان پروتئین طبیعی P53 ، بارها گزارش گردیده است .

فرآیند کنترل منفی یا بازدارندگی فعالیت CDK که در نقاط بازرسی سلول در مراحل G1 و G2 صورت گیرد ، به عنوان اهرم ترمز عمل می کند. به طور مثال در زمانی که ملکول DNA در خلال مرحله G1  توسط عاملی مانند پرتوایکس آسیب می بیند ، شرایطی فراهم می آید که طی آن درستی همانند سازی DNA و دیگر فرآیندهای اصلی سلول تضمین گردد. برروی هم ، بیان و میانکش سه نوع مولکول: سیکلین ها ، CDKs و بازدارنده های آنها در گستره وسیعی،و در ماموریت های مهمی مانند زمانبندی رخدادهای چرخه سلولی و تصمیم گیری سلول برای فرآیند همانند سازی وتقسیم نقش اساسی دارند. پروتئین های بازدارنده اشاره شده در بالا و مانند آنها ، در شرایط طبیعی، سلامت همانند سازی DNA و درستی چرخة سلولی را تضمین می کنند ، طبیعتا“ جهش در ژنهای مسبب آنها یا در ژنهائی که بیان یا فعالیت آنها را تنظیم می کنند، در پیدایش سرطان نقش محوری دارد


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 7:17 :: توسط : محمدرضا

 


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, :: 18:32 :: توسط : محمدرضا

 

ناشناخته‌ ترین و مجهز ترین تانک ایرانی + عکس

ناشناخته‌ ترین و مجهز ترین  تانک ایرانی + عکس
صمصام به سامانه بومی هشدار دهنده لیزری که توانایی پوشش ۳۶۰ درجه پیرامون تانک را دارد برای هشدار قفل شدن سلاح‌های لیزری مجهز شده است.

تانک اصلی میدان نبرد، ام-۶۰ پاتن به همراه تانک ام-۴۸ پاتن جزو خودروهای زرهی سنگین ارتش ایران در عمده سالهای پیش از انقلاب بود. این تانک که از ام-۴۸ الگوبرداری شده بود، جزو تانک‌های مهم بخشی از دوران جنگ سرد در کشورهای هم سو با غرب بود.

به گزارش تکناز به نقل از مشرق، این تانک از ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۷ تولید شده و در کشورهایی چون آمریکا، ایران، مصر، ترکیه، بحرین، اردن، لبنان، عربستان سعودی، اسپانیا، پرتقال، تایوان، یمن عمان و چندین کشور دیگر وارد خدمت شد. در ایران نیز حداقل ۱۵۰دستگاه از نمونه آ-۱ این تانک بکار گرفته شده است. این تانک به عنوان یکی از تانک‌های اصلی میدان نبرد در تمامی عملیات‌های مهم و بسیاری از عملیات‌های دیگر در سال‌های به کار گرفته شده و نقش مفیدی در پشتیبانی از واحدهای عمل کننده داشت.

ناشناخته‌ ترین و مجهز ترین  تانک ایرانی + عکس www.taknaz.ir
تانک ام ـ ۶۰ پیش از بهسازی

نمونه ام-۶۰-آ-۱ در حالت رزمی بیش از ۵۰ تن وزن داشته و با موتوری به قدرت ۷۵۰ اسب بخار تجهیز شده است. سلاح اصلی این تانک یک توپ ۱۰۵ میلیمتری بوده و یک تیربار ۷. ۶۲ میلیمتری هم محور با آن و یک تیر بار کالیبر ۵۰ صدم اینچ(۱۲. ۷ میلیمتر) هم به عنوان تسلیحات فرعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در راستای ارتقاء تجهیزات موجود در کنار تلاش برای ساخت تانک‌های جدید، با توسعه فناوری‌های لازم، تانک‌های ام-۶۰ نیز در برنامه بهسازی قرار گرفت. تانک‌های ام-۶۰ به صورت استاندارد هیچ سامانه پایدار کننده سلاح و سامانه‌های دید در شب نداشتند.
تجهیز به پریسکوپ با قابلیت دید در شب برای راننده تانک که دارای قابلیت‌هایی چون وسعت دید ۳۰ درجه و زمان مورد نیاز برای باز و بسته کردن در حدود ۳۰ ثانیه است.


ناشناخته‌ ترین و مجهز ترین  تانک ایرانی + عکس www.taknaz.ir
تانک صمصام

تجهیز به پایدار کننده توپ که در راستای عمودی و افقی عمل می‌کند از جمله تغییرات مهم مدل موجود در ایران از این تانک است. ویژگی‌های اصلی این سامانه شامل ماهیت الکتروهیدرولیکی نیرودهنده‌های آن، سامانه هیدرولیکی ارتقاء یافته، بهسازی صفحه کنترل ادوات برای توپچی، واحد کنترل مرکزی، ژیروسکوپ و منبع تغذیه سه فاز است.

تجهیز به سایت اپتیکی پانورامیک برای فرمانده تانک از دیگر تفاوت‌های صمصام با نمونه پیشین تانک ام-۶۰ است. این سایت برای پوشش جهات افقی و عمودی بی نیاز از برجک بوده و البته در این جهات پایدارسازی نیز شده است. این سامانه اپتیکی دارای توانمندی بزرگنمایی تا ۷ برابر و وسعت دید ۸. ۵ درجه برای دوربین است.

این سایت همچنین به مسافت یاب لیزری با برد ۲۰ کیلومتر و دقت ۱۰ متر مجهز بوده و می‌توان آن را به تیربار ضدهوایی نیز مرتبط(لینک) کرد تا هدفگیری بهتری توسط آن صورت گیرد.

ناشناخته‌ ترین و مجهز ترین  تانک ایرانی + عکس www.taknaz.ir
هشدار دهند لیزری سمت چپ تصویر و بالای میله‌ای روی برجک مشخص است


اما یکی از مهمترین جنبه‌های بهسازی این تانک تجهیز آن به سامانه کنترل آتش EFCS-۳ برای هدفگیری دقیق و مطمئن توپ است. به کمک چنین سامانه ای، کار هدفگیری بسیار سریع، فوق العاده دقیق تر و در شب و روز صورت گرفته و احتمال اصابت گلوله توپ به هدف در اولین شلیک به میزان بسیار زیادی افزایش می‌یابد.

این سامانه دارای مسافت یاب لیزری مختص خود با دقت ۵ متر است. دریافت و محاسبه خودکار پارامترهای بالستیکی و محیطی برای اعمال در هدفگیری، محاسبه تمام دیجیتال پارامترهای بالستیکی در کمتر از ۰. ۱ ثانیه، سامانه دید در شب نسل دو، بزرگنمایی ۷ برابر و آینه‌های پایدار شده در جهات افقی و عمودی از جمله ویژگی‌های این سامانه کنترل آتش است.

 سامانه کنترل آتش EFCS-۳ توانایی کارکردن با چند نوع گلوله توپ را دارد که گلوله‌های APFSDS نیز از آن جمله هستند. در این نوع از گلوله‌ها با کاهش جرم پرتابه، به سرعت‌های بالایی در حدود ۵ برابر سرعت صوت دست یافته شده که در کنار استفاده از مواد چگال تر به عنوان نفوذگر، شکافتن زره تانک هدف را بسیار ساده تر می‌کند. ترکیب این سلاح کشنده با دقت بالای سامانه کنترل آتش قابلیت این تانک را انهدام تانک‌های دشمن در اولین شلیک بسیار افزایش داده است.

با دریافت اطلاعات محیطی مانند سرعت باد جانبی، دما و فشار هوا و همچنین اطلاعات حرکتی خود تانک و هدف، کار هدفگیری بسیار دقیق تر شده و تمامی محاسبات با سرعت بسیار زیادی به انجام رسیده و نتیجه به صورت خودکار به سامانه کنترل آتش داده می‌شود.

نصب زره‌های واکنشی از نوع جعبه‌های انفجاری در اطراف برجک و بخش جلویی تانک برای افزایش حفاظت در برابر تسلیحات ضد تانک در صمصام مشاهده می‌شود که باعث بهبود قابلیت‌های رزمی آن شده است. همچنین نارنجک‌های دودزای مشابه تانک‌های جدید شرقی نیز به جای نمونه‌های قبلی در این تانک بکارگرفته شده است.




صمصمام به سامانه بومی هشدار دهنده لیزری که توانایی پوشش ۳۶۰ درجه پیرامون تانک را دارد برای هشدار قفل شدن سلاح‌های لیزری مجهز شده است. با توجه به وفور تسلیحات ضدتانک با هدایت لیزری این سامانه کمک شایانی به افزایش آگاهی خدمه از محیط اطراف و کاهش خطر آسیب دیدن از ناحیه دشمن خواهد شد.

سامانه‌های ارتباطی این تانک نیز تماماً به روز شده و از جدیدترین بیسیم‌های کوچک و پیشرفته دارای رمز کننده‌های بومی بهره می‌برد و به این ترتیب ارتباط خود را در شرایط مختلف نبرد با سایر واحدهای عمل کننده حفظ می‌کند.

بهسازی تانک‌های موجود در نیروهای مسلح نظیر چیفتن، تی-۵۴/۵۵، ام-۶۰ و حتی تانک‌های تی-۷۲ که بعد از جنگ خریداری و ساخته شدند نشان از رویکرد واقع بینانه در شکل دهی جدید به توان رزمی نیروهای زمینی با ارتقاء و تطابق تسلیحات قدیمی و موجود برای نیاز امروز و فردا دارد.
 
 


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, :: 18:27 :: توسط : محمدرضا
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رنگارنگ و آدرس thtm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 248
بازدید ماه : 3547
بازدید کل : 227814
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


center>
- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 

www.
thtm
.lxb
.ir
-
.com Chatroom Code -->
چت روم
src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/05.js">

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 248
بازدید ماه : 3547
بازدید کل : 227814
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

سایت دانلود ،دانلود رایگان - دانلود رایگان، چت روم،تبادل بنر ،لینک باکس، انجمن
چت روم
انجمن وبسایت:کلیک کنید Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

www.
th
tm
.lx
b.ir
Image by - رنگارنگ
Image by - طراحی
بنر
توسط
مدیر
وبلاگ
رنگارنگ
Image by - www.
thtm.
loxblog
.com
Image by - طراحی
بنر 
ارزان
-